Sparen bij Saes
Bij Saes sparen we met het digitale spaarsysteem van Spaarkoning. Hiermee spaar je per euro die je uitgeeft bij Saes Weert 1 punt. Heb je genoeg punten gespaard? Dan kun je deze uitgeven aan de lekkerste gratis producten.
Je aanmelden is heel gemakkelijk, hou je telefoon gereed en volg de stappen hier beneden.
Makkelijk aan de slag
Stap 1
Download en installeer de Spaarkoning app door de QR code te scannen en maak een account aan door op ‘start met sparen’ te klikken
Stap 2
Spaar 1 punt per euro die je uitgeeft bij Saes door eenvoudig de QR code in de app of op je pasje te scannen
Stap 3
Geef je punten uit aan leuke en vooral ook lekkere actieproducten!
Veelgestelde Vragen
Hoeveel punten spaar ik?
Je spaart 1 punt bij elke euro die je bij Saes uitgeeft.
Op welke producten spaar ik punten?
Je spaart in principe met alle producten mee. Alleen bij aankoop van cadeaubonnen spaart degene die de cadeaubonnen uitgeeft de punten.
Waar spaar ik voor?
We hebben een aantal leuke en lekkere beloningen voor je geselecteerd. Heb je genoeg punten, dan kun je hier iets van uitzoeken, mits dit product op dat moment voorradig is. Wat dacht je bijvoorbeeld van een lekker doosje bonbons of een soepje naar keuze? Wil je punten inleveren, geef dit dan aan bij de kassa voordat je afrekent.
Veranderen deze beloningen ook?
Om voor wat variatie te zorgen wisselen we ieder seizoen een aantal beloningen. De actuele actieproducten kun je altijd terugvinden in de app.
Wat als het product waar ik voor gespaard heb niet op voorraad is?
Het kan gebeuren dat producten net op het moment dat u de punten wilt inleveren helaas op zijn. Mocht dit gebeuren kunt u ervoor kiezen om uw punten in te wisselen voor een van de beloningen die wel op voorraad is. U kunt er ook voor kiezen uw punten te bewaren voor als het product wel weer verkrijgbaar is.
Ik heb nog spaarkaarten of zegeltjes liggen. Kan ik die nog inleveren?
Zeker weten. Lever je oude zegeltjes of spaarkaarten in voor 31 december 2025 om ze om te laten zetten in punten. Elk zegeltje is 10 punten waard. Volle spaarkaarten kun je nog inleveren tegen € 5,- euro korting.
Ik ben mijn smartphone of pasje niet bij me, kan ik wel punten sparen?
Nee, helaas kunnen we zonder telefoon of pasje geen punten toekennen. We hebben deze nodig om de punten te koppelen aan je account.
Ik heb mijn bonnetjes bewaard, kan ik daar punten voor krijgen?
Nee, helaas kunnen we alleen punten toekennen op het moment van de aankoop.
Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?
In de app kun je gemakkelijk nakijken hoeveel punten je hebt. Heb je geen smartphone, ga dan naar de website van Spaarkoning. Klik op wachtwoord vergeten en voor het emailadres in dat je gebruikt hebt bij het aanvragen van je pasje. Je krijgt in de mail dan een linkje om een wachtwoord aan te maken waarmee je kunt inloggen op de website. Hier kun je dan je spaarpunten inzien.
Daarnaast kun je bij onze kassa ook altijd je puntensaldo controleren op het moment dat je punten spaart na het afrekenen.
Is er een maximaal aantal punten?
Ja, u kunt maximaal 5000 punten sparen. Daarna kunnen we geen punten meer bijschrijven. Komt u in de buurt van de 5000 punten? Vergeet dan niet tussendoor de punten uit te geven om te voorkomen dat u punten misloopt.
Ik heb geen smartphone kan ik toch meesparen?
Dat kan! De app maakt het gemakkelijk om zelf je punten in te zien en na te kijken voor welke producten je kunt sparen. Heb je geen smartphone, dan kun je bij de kassa om een pasje vragen. We maken dan samen een account aan.
Ik wil graag samen sparen met iemand anders kan dat?
Jazeker, gebruik dan bij het inloggen van de app op iedere telefoon hetzelfde emailadres en wachtwoord. Heb je geen smartphone? per account kunnen vijf pasjes gekoppeld worden. Gebruik voor het aanvragen van deze pasjes telkens hetzelfde emailadres. Een combinatie van app en pasjes is natuurlijk ook mogelijk.
Ik heb geen emailadres, kan ik wel sparen?
Daar helpen we je graag bij. Bij de kassa maken we samen een account aan waar een pasje aan gekoppeld wordt.
Ik ben mijn pasje kwijt, kan ik mijn punten nog terugkrijgen?
Het pasje is gekoppeld aan een account. De punten worden geregistreerd op het account. Als je nog weet met welk emailadres je geregistreerd hebt, kunnen we hier een nieuw pasje aan koppelen waardoor je gewoon door kunt sparen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuwe aanmaken?
Klik in de app of op de website van Spaarkoning op ‘wachtwoord vergeten’ en voer het emailadres in waar je mee geregistreerd staat. Je krijgt dan vanzelf een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Zijn mijn gegevens veilig?
Je spaart anoniem, het enige dat we nodig hebben is een emailadres. Dat wordt alleen gebruikt voor het aanmaken van je account en verder niet gedeeld of gebruikt voor marketing doeleinden.
Mijn aankopen worden altijd bezorgd. Kan ik dan wel meesparen?
Jazeker. Als je betaalt bij levering kun je ook punten sparen. De bezorger heeft een tablet om de punten voor je bij te schrijven. Je kunt hiervoor de app installeren op je telefoon, of met hulp van onze bezorger een pasje aanmaken. Het sparen bij levering werkt wel een beetje anders dan sparen in de winkel. Je spaart niet voor gratis producten, maar kunt punten omzetten in Saes cadeaubonnen. Per 500 punten krijg je een cadeaubon ter waarde van € 5,00
Spaaracties















