Sparen bij Saes

Bij Saes sparen we met het digitale spaarsysteem van Spaarkoning. Hiermee spaar je per euro die je uitgeeft bij Saes Weert 1 punt. Heb je genoeg punten gespaard? Dan kun je deze uitgeven aan de lekkerste gratis producten.

Je aanmelden is heel gemakkelijk, hou je telefoon gereed en volg de stappen hier beneden.

Makkelijk aan de slag

Stap 1

Download en installeer de Spaarkoning app door de QR code te scannen en maak een account aan door op ‘start met sparen’ te klikken

Stap 2

Spaar 1 punt per euro die je uitgeeft bij Saes door eenvoudig de QR code in de app of op je pasje te scannen

Stap 3

Geef je punten uit aan leuke en vooral ook lekkere actieproducten!

Veelgestelde Vragen

Hoeveel punten spaar ik?

Je spaart 1 punt bij elke euro die je bij Saes uitgeeft.

Je spaart in principe met alle producten mee. Alleen bij aankoop van cadeaubonnen spaart degene die de cadeaubonnen uitgeeft de punten.

We hebben een aantal leuke en lekkere beloningen voor je geselecteerd. Heb je genoeg punten, dan kun je hier iets van uitzoeken, mits dit product op dat moment voorradig is. Wat dacht je bijvoorbeeld van een lekker doosje bonbons of een soepje naar keuze? Wil je punten inleveren, geef dit dan aan bij de kassa voordat je afrekent.

Om voor wat variatie te zorgen wisselen we ieder seizoen een aantal beloningen. De actuele actieproducten kun je altijd terugvinden in de app.

Het kan gebeuren dat producten net op het moment dat u de punten wilt inleveren helaas op zijn. Mocht dit gebeuren kunt u ervoor kiezen om uw punten in te wisselen voor een van de beloningen die wel op voorraad is. U kunt er ook voor kiezen uw punten te bewaren voor als het product wel weer verkrijgbaar is.

Zeker weten. Lever je oude zegeltjes of spaarkaarten in voor 31 december 2025 om ze om te laten zetten in punten. Elk zegeltje is 10 punten waard. Volle spaarkaarten kun je nog inleveren tegen € 5,- euro korting.

Nee, helaas kunnen we zonder telefoon of pasje geen punten toekennen. We hebben deze nodig om de punten te koppelen aan je account.

Nee, helaas kunnen we alleen punten toekennen op het moment van de aankoop.

In de app kun je gemakkelijk nakijken hoeveel punten je hebt. Heb je geen smartphone, ga dan naar de website van Spaarkoning. Klik op wachtwoord vergeten en voor het emailadres in dat je gebruikt hebt bij het aanvragen van je pasje. Je krijgt in de mail dan een linkje om een wachtwoord aan te maken waarmee je kunt inloggen op de website. Hier kun je dan je spaarpunten inzien.

Daarnaast kun je bij onze kassa ook altijd je puntensaldo controleren op het moment dat je punten spaart na het afrekenen.

Ja, u kunt maximaal 5000 punten sparen. Daarna kunnen we geen punten meer bijschrijven. Komt u in de buurt van de 5000 punten? Vergeet dan niet tussendoor de punten uit te geven om te voorkomen dat u punten misloopt.

Dat kan! De app maakt het gemakkelijk om zelf je punten in te zien en na te kijken voor welke producten je kunt sparen. Heb je geen smartphone, dan kun je bij de kassa om een pasje vragen. We maken dan samen een account aan.

Jazeker, gebruik dan bij het inloggen van de app op iedere telefoon hetzelfde emailadres en wachtwoord. Heb je geen smartphone? per account kunnen vijf pasjes gekoppeld worden. Gebruik voor het aanvragen van deze pasjes telkens hetzelfde emailadres. Een combinatie van app en pasjes is natuurlijk ook mogelijk.

Daar helpen we je graag bij. Bij de kassa maken we samen een account aan waar een pasje aan gekoppeld wordt.

Het pasje is gekoppeld aan een account. De punten worden geregistreerd op het account. Als je nog weet met welk emailadres je geregistreerd hebt, kunnen we hier een nieuw pasje aan koppelen waardoor je gewoon door kunt sparen.

Klik in de app of op de website van Spaarkoning op ‘wachtwoord vergeten’ en voer het emailadres in waar je mee geregistreerd staat. Je krijgt dan vanzelf een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Je spaart anoniem, het enige dat we nodig hebben is een emailadres. Dat wordt alleen gebruikt voor het aanmaken van je account en verder niet gedeeld of gebruikt voor marketing doeleinden.

Jazeker. Als je betaalt bij levering kun je ook punten sparen. De bezorger heeft een tablet om de punten voor je bij te schrijven. Je kunt hiervoor de app installeren op je telefoon, of met hulp van onze bezorger een pasje aanmaken. Het sparen bij levering werkt wel een beetje anders dan sparen in de winkel. Je spaart niet voor gratis producten, maar kunt punten omzetten in Saes cadeaubonnen. Per 500 punten krijg je een cadeaubon ter waarde van € 5,00

Spaaracties